22 mars

Igårkväll passade jag lillebroren medan mamma och pappa skulle ut med några vänner.
Vi gjorde tacos, kollade på Robinsson och Rallybrudar. Båda var ganska kassa. Pelin gjorde oss också sällskap.

Idag har jag känt slagen och haft tankarna på dig, alldels för mycket.

Det gör ont för varje hjärtslag


Har även gått omkring på väla idag med mor min. Lillebror var också med, en rastlös tioåring på väla, det säger väl sig själv. Jag inhandlade en stickad väst och trots att "alla" har det, ett par jeansleggins. Äh, skitsamma, ibland får det vara så! Tråkig som jag är, orkade jag verkligen inte ta en rolig bild på det. Västen kan ju åtminstånde vara lite rolig att se, tar kanske tag i det imorn.
Hang loose!

Dagens musiktips?
Anna Järvinen och Annika Norlin, Varje hjärtslag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: