26 mars, föreläsning.

Det var ett tag sedan jag skrev. Har inte orkat sitta vid datorn, eller haft tid. Jag ska sova nu egentligen, men är tvungen att berätta om föreläsningen jag vart på ikväll, för andra gången.
Mats Andersson berättar om sitt arbete och hur det egentligen är på internet. Han arbetar på Netscan, de arbetar med, som jag säger det, äckliga gubbar på nätet. Äckliga gubbar som tar kontakt med framförallt unga, allt för unga, tjejer på nätet. Jag tänker inte berätta mer om det, men ni ska veta hur bra han är. Hur bra han är på att tala och förmedla en hel del information som rör ämnet.
Jag såg föreläsningen för fyra år sedan sist, då gick jag i sexan och han kom till vår skola och berättade för oss elever, indelade tjejer och killar. Ikväll föreläste han för föräldrar. Och jag som tycker detta ämnet är så äckligt, förjävligt och intressant på samma gång, ville mer än gärna se honom igen, blev sur för att vi på högstadiet inte skulle få se honom. Så pappa ringde och kollade för någon vecka sen om jag kunde gå med dom vuxna, vilket jag gjorde ikväll. Kände särskillt att jag passade in bland alla föräldrar på 40+. Äsh.
Så till er alla: Om Mats Anderssons föreläsningar kan jag inget annat än att Rekommendera!

Peace out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: