I do believe I've had enough you see.

Jag kom precis hem från farmor, har varit där ett tag ikväll och snackat skit, fint. Vi ska gå på bio på torsdag, fint. Jag älskar min farmor, hon är bäst och finast.
Iallafall, Första dagen på praon var trevlig. Bygdemark är hur trevlig som helst, och jag kan nog lära mig en hel del denna veckan. Jag är alldels för trött för att skriva mer om dagen här. Men det har varit en ganska trevlig dag. Hoppas på ännu bättre imorn.

Lillebror


I need a break and I need a vacation. Take me away from the civilisation. This last year has been so rough to me.
I need time to spend with the ones I love and I need to get away from you.


Det är 1 år och fem dagar sedan jag kände dina läppar emot mina, för allra första gången. Jag tror det gör det hela ännu en bit värre. Du körde över mig totalt.

Dagens musiktips?
Billie the vision and the dancers
Speciell låt?
I saw you on TV


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: