Something so beautiful.

Det har gått flera dagar nu, och jag har tänkt flera gånger att "ikväll ska jag ta mig tid och skriva lite på bloggen, lägga upp någon bild" men tiden har runnit iväg och det har helt enkelt inte hunnits med, även om jag inte gjort någonting alls utav vikt. känns inte så iallfall.

Det började snöa som fan på torsdageftermiddag och I fredags låg det en jävla massa snö utanför dörren. På kvällen umgicks vi några från klassen, vi gick på pizzeria och pratade skit. Jag beställde cesarsallad och träffade på Adam. Efteråt gick vi hem till Stoffes underbara vardagsrum och spelade guitarhero (jag tryckte mest på en knapp när det blev blått). Vid elva/tolv tiden kom Anton och hämtade mig och Pelin.
I lördags däremot åkte jag iväg till Bjuv på dagen, för att se lillebror spela innebandymatch. Dom vann och han gjorde sitt första mål, allting var frid och fröjd. På kvällen beställdes pizza. Jag, Sofie, Vickan och Pelin krängde och kollade mest helt underhållande på melodifestivalen och lyckades ännu en gång förundras av svenska folket!



Inombords är allt mest en jävla röra. Och inte nog med det så krampar revbenen.
Jag vet inte riktigt vad jag vill. Jag vet inte riktigt hur allt var, och hur det egentligen är. Du trängs och tar mest plats av alla mina patetiska monologer. Snart ger jag upp.
Det säger jag, om och om igen. För det känns så, som om jag verkligen inte orkar mer, jag vet inte var jag ska ta vägen. Ändå vaknar jag på morgonen, går upp och fortsätter. Samma visa, dag ut och dag in.
Du tar plats, du tar omedvetet plats. Du tar en plats som kan ge något annat så mycket mer än bara yrsel och förvirring. Kanske mest dåligt samvete.

Nu ska jag sova iallafall, i min allt för bra säng. Pussciao

Dagens musiktips?
The Kooks
Speciell låt?
Seaside

Postat av: Natasha Roxy

aaw, vilken söt liten vovve:)

2009-03-21 @ 01:42:54
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: