The more I think, the more I wish.

Då var det tänkt att jag ska försöka komma igång lite här ja. Som en början.
Igårkväll var jag först ute och åt med familjen, efter det blev det en liten spontan trip till Adams 17årsfest med Hannah och Pelin. Grattis till Adam, och även tack för en trevlig kväll. Den var lagom lugn för min del, eftersom jag skulle upp och spela match dagen efter. Åkte hem vid tolvtiden, jag följde med Pelin hem till henne, vi tog oss en kopp te i vårt fnitter och sedan gick jag och la mig.

Niklas, jag, Pelin Jag, Pelin, Hannah Villis, jag, Pelin Pelin, Hannah, jag

Matchen idag gick väl sådär, vi kämpade och kämpade, riktigt bra. Slutade dock med 2-1 till dom. Åtminstånde kämpade alla utom jag. I slutet av andra perioden strejkade mina revben, jag fick riktigt jävla ont så att jag höll på att gå sönder. Så sista perioden spelade jag inget alls. Nu känns det dock lite bättre, efter att ha duschat och så, men jag är bara så jävla trött på allt det där och på att det inte blir bättre.

I fredags började jag ringa runt till ett par fotografer för att hitta mig en praoplats v.14, vilket resulterade i ingenting.
Idag, hade pappa ringt till flygfotografen Lars Bygdemark, som han tydligen känner litegrann. Iallafall, jag ringde han i höstas också men då skulle han till USA så det blev lite jobbigt, inte för att jag hade haft något emot att åka till USA en vecka och fota, men ja, det funkade ju inte riktigt. Men nu var ha hemma åtminstånde, trodde han, så jag ska ringa imorgon igen och prata med honom, och då har jag förhoppningsvis en praoplats. Dessutom en som jag själv vill vara på. Håller tummarna!

   
Här är två av massor av fina foton av Lars som jag gillade.

Ikväll har jag bara kollat på ett avsnitt av NCIS och läst Veckorevyn med en kopp te. Lite tid för mig själv när familjen ändå var iväg på fotbollscup med lillebroren. Nu ska jag göra något mindre vettigt än att sitta här (Som vadå? Det slutar ändå bara med att jag tänker för mycket, hoppas för mycket, ännu en gång kommer jag på mig själv hur patetiskt jag egentligen är.).

Dagens musiktips?
Never shout never (http://www.myspace.com/nevershoutnever)
Speciell låt?
Alla är hur mysiga som helst!

(Och han ser ju hur mysig ut som helst, som ett litet plus) 

Peace out!

Postat av: Hannah

Snygging här med!

2009-04-14 @ 22:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: