Mina pengar är borta och min klocka har gått i kras.

Heja! Praoplats kirrad. Bydgemark, nästa!
Åh vad skönt det känns, äntligen något som går bra. Han verkar väldigt entuastisk också, vilket är skitkul.


Måndagen den 9/3:
Efter att ha haft svårt att komma upp gick jag motvilligt iväg till skolan.
Väl hemma, med en härlig huvudvärk som bara blev värre, började jag baka rabarberpaj. Utan anledning, tristess skulle jag tro.


(Vi måste akta oss för alla bättre förr och för leda och tristess)

Jag hoppade träningen eftersom revbenen är lite si och så efter igår. Jag har kollat på 90210 och druckit te. Grejer det.

Nu ska jag lägga mig, i otid, som vanligt. Fan.
Ciaobellos(?)

Dagens musiktips?
Jag fumlade in på Lars Demian innan idag, lite speciellt men trevligt.
Speciell låt?
Alkohol.


Postat av: emeli

himla fina ögon du.

2009-03-30 @ 19:11:59
URL: http://poll.blogg.se/
Postat av: Tina

men tack!

2009-04-04 @ 15:38:46
URL: http://snubblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: