Kräftskiva

I lördags var jag bjuden på kräftskiva hos Johanna. Jag tog med mig kameran (dumt nog, för på vägen dit tappade jag kameran (JAG VET JAG VET JAG VET!) och nu funkar inte autofokusen eller blixten, vilket gör allt lite jobbigt.) och fotade lite trots att ödet ville annorlunda.´

Jag lekte lite i photoshop och tänkte prova denna redigeringen, alltså att ljusa upp upp upp och öka kontrasten massa. Vet inte om jag gillar den. Jag tror jag skippar den till sådana här bilder i framtiden iallafall.







Tramsiga vänner trotsade vår allra första regel här i livet: lek inte med maten!


Sen blev det mörkt och ljusen gjorde stämningen. Även folket såklart.


Bjudar'n herself.




Vi drog fram det gamla spelet Tjejsnack och fnittrade.




Det var en fin inledning på hösten tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: