Tjugoåttonde september

Jag är hemma från skolan idag. Känner mig inte alls okej men det blir förhoppningsvis bättre imorgon.
ag har stadgat mig i soffan framför tv:n. De visa inte mycket spännande där, men de visade "bakom kulisserna" för Mamma mia på tv1000 och jag blev sjukt sugen på att se den.
För JA, jag tycker den filmen är jättehärlig och jag blir så glad av den. Ungefär vad jag behöver just nu. Så nu tänker jag ta mig ut i köket, göra mig lite te och poppa lite popcorn och sedan kolla på Mamma mia. Så det så.
Jag har sår i huvudet och ont i mitt lillfinger. Tack för i lördags folk.
Plus att jag saknar mig kamera så jag snart går i sönder.

Peace!



Postat av: Viktoria

Hur förklarade du såren i ansiktet för dina päron? Hehe

2009-09-29 @ 11:46:33
URL: http://annaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: