14 april.

Hallå hallå. Jag skrev ett jättelångt inlägg igår, men det försvann när jag var klar. Så jag blev sur och orkade inte skriva om. Just so you know. Jag tänker alltså skriva ett annat idag. Så:

Skolen skiner och det är verkligen jättehärligt väder nu. Det har det varit senaste veckan om jag hoppas innerligt att det fortsätter! Man mår bra av det. Idag började iallfall skolan, efter en paus på två veckor. Ledigheten har varit great, och första dagen var som jag trodde. Jättetråkig. Gick dock ganska fort. Imorgon ska jag har utvärderingssamtal, alltså sista samtalet på denna skolan. Nice. På torsdag ska vi även till ett museum, det blir nog också nice.
 
För övrigt så är allting lite jobbigt, men försöker faktiskt tänka positivt. Verkligen. Det blir ju inte sämre av det iallfall! Vädret är härligt och vännerna är bra, så allt löser sig nog med tiden.
Jag har dock börjat få beslutsångest över gymnasievalet, jättebra tina, jättebra att komma på det nu. men vafan, så jag har tills 5 maj på mig att bestämma. Frisör, Ängelholm (Då får jag en riktig utbildning och kan bli färdig frisör), eller Media, Halmstad (Då får jag lära mig jättemycket om foto och allt därtill, vilket jag älskar, jag får studera vidare inom det jag vill sen) Åh, jag vet inte vad jag vill. Har ju kommit in preliminärt på båda också, vilket inte gör det lättare.
Aja, det löser sig säkert det med.
"det gör det alltid, det kommer fixa sig tillslut."

På torsdag har jag tid hos frissan, hoppas hon gör något bra av håret nu dårå. Inte klippa för mycket på längden bara, jag vill ju ha långt hår och det har äntligen kommit en bit på vägen, ju!

Nu tänkte jag underhålla med lite mobilbilder jag hittade på min mobil, intressanta som ointressanta. jag tar ju inte så mycket bilder med min mobilkamera tycker jag (den är sämst, verkligen), men där var ganska många ändå. några få kommer här:

  
 
 

Nu borde jag lägga mig, ska gå upp och dricka lite mjölk först. Jag kommer förmodligen hamna vid TVn med pappa och kolla klart fotbollen, äsh.
Hang loose!

(Dagens musiktips?
Regina Spektor
Speciell låt?
Us)

Postat av: Hannah

Vilken snygging där vid Pelins bröst! ;)

2009-04-14 @ 22:22:25
Postat av: Tina

En riktig pudding! Löv jo

2009-04-14 @ 22:25:31
URL: http://snubblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: