300 eMIL

300 eMIL skivan, signerad! Jag posade med den fina saken i camen.

Idag gjorde jag mitt livs första yoga-pass. Det var spännande, inte riktigt min grej men visst. Lugnt var det iallafall. Och vi fick saft och bullar!
När jag kom hem beredde jag mig på multiplikationstabellen, men när jag kommer in i köket ligger min 300 eMIL film/skiva på bordet, som jag helt hade glömt bort att jag beställt. När jag märker det hoppar jag runt och allting kändes plötsligt så mycket bättre. (En smutta lycklig kände jag mig, pga denna..)
Så jag skippade matten och gjorde mig en kopp te och kollade på Emil Jensen! Visst, den varade bara en halvtimme (själva filmen/berättelsen, men sen finns där ju massvis av extramaterial med intervjuer, uppträdande osv.) men åh, vad dens log mina förväntningar. Eller kanske inte, han var precis lika förundransvärd som alltid. Bäst. Det skvätte från ögonen ett antal gånger, men vad begär ni? Jag är inte mer än människa.
Han säger ju så bra saker så att det finns ju bara inte.

Nej, nu ska jag försöka ta in allting, igen. (Att det alltid ska bli så överväldigande när man hört honom på något vis, man blir van i längden, men det är alltid lika fint. Att han berör som han gör ju. Att man faktikst tar till sig. Fint!!!)

Dagens allt?
EMIL JENSEN



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: