Barbecue!









Jalmar och Bea, turtuduvor!




detta var min mysiga fredagskväll.

Igår var jag mest på konfirmationsfest (dock inte i kyrkan, för då kollades på fotboll)
Jag var hos kussemusse Johan vid fyra kom hem vid halv elva, då pyste jag till mina vänner. Det var mest kallt så jag och Pelin gick hem till henne och kollade på film, käka popcorn och drack te. Fast Pelin somnade nästan direkt, så det var mest jag som satt där och kollade på två filmer själv. (Date movie och She's the man! Härligt!) Satt mest och skratta för mig själv och myste med Charlie. Smsa gjordes också. Men det var fint.
(yeas, jag gillar att använda ordet mest)

Nu väntar jag på kontakt från Hannah. Puss.

Dagens musiktips?
Lars Winnerbäck
Speciell låt?
Om tiden vill ifatt

Postat av: Viktoria

Jag vill ha lite bilder av dig också, de är ju så mycket finare än de jag tagit!

2009-05-01 @ 20:47:42
URL: http://annaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: