Don't believe in what they say and what you always been told.



Peppen är igång, denna dagen har nästan varit för bra (förutom halvtio-bussen men äh!), så snart skiter väl någonting sig. MEN ÄN SÅ LÄNGE ÄR DET MESTA HÄRLIGT SOM SÖREN och det känns Bra!

Praoveckan är slut, jag har haft väldigt trevligt och har lärt mig en hel del och idag fick jag sluta halv tolv.
Solen skiner som sören och man skulle tom kunna säga att det är varmt ute. I förmiddags satt jag bara på en bänk i solen och andandes ungefär, fint fint fint fint jättemys.
Nästa vecka är det även påsklov! Och alltsammans börjar jag med The Sounds ikväll, fint värre. Maja är nog snyggare än de väldigt många människor som finns.
Jag återkommer kanske med lite bilder från veckan och lite känslor om livet och ting, det märker vi.
Peaaaaaaaace

Dagens musiktips alltså?
The Sounds
Speciell låt?
Om inte alla, Fire


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: