feber och frossa

Som ni ser är det annorlunda här på bloggen, jag velar och försöker göra den lite snyggare. Jag är dock ganska kass på det. Jag som skulle lagt mig för längesen, särskillt nu när jag är sjuk. Imorgon måste jag dessvärre ta mig till skolan, vill göra kemiprovet så att det blir gjort. Jag orkar inte ha en massa att göra nu i slutet, bättre att få det överstökat.

Idag har jag mest sovit, gjort en del matte också faktikst. Vid fyra skulle var jag på vårdcentralen också. Jag börjar bli stammis där känns det som. Jag fick iallafall mina jeansleggins från gina i postlådan idag, ett par svarta och ett par ljusblåa igen (eftersom mina förra gick sönder).

Den senaste halvtimmen har något krampat i magen på mig, fan vad ont det gör. Hoppas det går över tills imorn.
Peace.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: