I seems to me that maybe.

Dagen i sig har varit ganska tråkig, först skola, sen hem och skriva på SOarbete som ska lämnas in imorn, sen till skolan på utvärderingssamtal, och sedan hem för att skriva klart SOarbetet. Vilket blev klart, Nu. Halv elva. Åh så trevligt. Nej inte direkt, men det känns ändå bra. Jag vet inte varför, men det känns bra. Inte skolan och så just kanske, men allmänt liksom. Åh, hoppas det fortsätter så.

Jag hämtade mina två böcker jag beställt som kom idag:
1. En shopaholic i New York
Jag har läst en annan med Sophie Kinsella, inte av shopaholic-böckerna, utan "Mina hemligheter" och den var jättebra. Dessutom är alla de böckerna väldigt rekommenderade såatteh, sen har jag ju sett första boken på bio, så börjar med andra, he-he.
2. Känn pulsen slå
"Uppföljaren" till Vingklippt ängel, en bok jag läste för längesen. En jävligt gripande självbiografi. Den första var hemsk, men också jättebra såatteh, det blir säkert bra.

Imorgon ska jag till frissan! Äntligen! Och på kvällen kolla på en tydligen jättedålig dramavisning, som Pelin är med i.
På förmiddagen åker vi även till ett musem med skolan ju, så det blir nog en bra dag.
Men nu ska jag snart sova. Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: