Jag kan vänta, och jag väntar nu.

Jag är jättedålig på att hitta på roliga saker, därför har jag inga roliga saker att skriva här. Too bad.
Idag kollade jag på fiskar och dyl, åt min lillebror. Japp, nu har han fått sitt akvarim och allt därtill, förutrom fiskarna då.
Dom ska dom nog köpa imorn verkar det som. Där var iallfall en skithäftig fisk som var hälften skrikgul och hälften skriklila, men den var tydligen salvatten fisk, så det funka inte. Häftig var den iallafall!

Imorgon eller övermorn, beroende på vädret, ska jag och Hannah iväg, bort och iväg. Bara åka, känns fint.
Ikväll kommer nog Pelin, puss.

Jag tänkte nu lägga upp några bilder från praoveckan, men sidan vill inte.
De kommer kanske senare, hang loose



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: