Den gröna milen


Vet ni vad? Jag är verkligen inte en riktig filmmänniska, jag kollar mycket på film, men aldrig på riktigt bra filmer så att säga. Visst, film är till för att underhålla och det är det jag kollar på film för, såklart. Men jag kollar nästan alltid på meningslösa filmer, sådana man blir så jävla glad av, eller deprimerad... Ni vet dom där en high school-tjej möter en high school/collage-kille, de blir osams och sen i slutet blir allt bra? Sådana filmer älskar jag! (Och kriminalare men det har inte med saken att göra, och actionfilmer och en jävla massa komedi! okej, jag gillar filmer, detta var slöseri med text.. så skitsamma!)
Äh, vart jag vill komma är att jag kollar aldrig på en riktigt riktigt bra film. Filmer som känns som bränns och som liksom berör på något sätt. Som är bra helt enkelt. Så igår tog jag tummen ur röven och passade på att kolla på Den gröna milen, när den gick på tv3. Den var bra. Bra på riktigt, så alla som inte sett den, SE DEN!

Det var mest det jag ville säga.. Peace!


Postat av: Petter

Sv: Åh TACK! SÅ glad så glad jag blev av din kommentar =)



Känns hemskt att erkänna det men jag har faktiskt aldrig sett the green mile.

Det är ju en sån som man liksom bara SKA ha sett.

Nåja jag ska verkligen försöka se den så snart som möjligt eftersom du verkar ha

tyckt att den var så bra =)

2009-08-23 @ 20:09:37
URL: http://sgtsalt.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag såg den också, så jääävla bra alltså. Den var typ en av de bästa filmerna jag någonsin har sett.

2009-08-24 @ 21:52:34
Postat av: johanna

Jag såg den också, så jääävla bra alltså. Den var typ en av de bästa filmerna jag någonsin har sett.

2009-08-24 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: