Guards guards!


Jag har nu varit på Emmabodafestivalen i några dagar och en artist som jag lyssnade på lite innan jag åkte dit var Armand Mirpour, en svensk snubbe som inte är så särskillt stor men som jag tycker är väldigt bra. Gillar speciellt hans speciella röst.
Efter hans spelning tycker jag bara mer och mer om honom. När han spelade låten "Gurads guards" var det en sådan fin känsla. Det hade varit ganska så vindstilla hela dagen och mitt i låten när han sjunger som kraftfullast de starka raderna så kommer det starka vindar över oss och det lyser som starkast på Armand på scenen. Det var fint. (Låter ganska fjolligt men det var fint.)
Så för er som gillar säregna röster och lugn pop med annorlunda texter:
Lyssna här!

(PS. Jag såg honom senare den dagen och fick en kram!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: