I told you to be patient.

Nyss kommit ur duschen, tagit mig ett glas mjölk och ska alldels strax lägga mig. Ska bara lägga in en låt på min mobil, Skinny love med Bon Iver, för er som undrar. Den finaste låter för tillfället, som jag haft på repeat de senaste dagarna. Alltså, åh!

Jag har varit iväg på träning nu på kvällen och efteråt kom jag på vad som är, enligt mig, bland det allra bästa jag vet. Att cykla hem efter en träning, med blåsten på sig och det är sådär kallt och skönt i luften och så är det stjärnklart. Det är fan hur härligt som helst. Någon som tycker likadant?


Ozzy förkänade en liten bild.

Imorgon: Skola, stan och köpa kavajen jag hittat, lite smink och fixa ögonbrynen. Flott!
Nu: Sova, sova, sova.
PEACE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: