The silver saxophones say I should refuse you

Jag har nyss fixat och donat lite med mitt rum och badrum och så. Klippte och klistrade lite med min klocka som väntat på att blir tillfixad i två år. Sedan fastnade jag i detta och började fräsha till och göra lite roligare och drog fram massa flaskor och burkar jag hade gömt undan. Lite roligare iallfall, ska nog göra lite roligare här nere i källarn. Men inte ikväll, för snart kommer Pelin och vi ska mysa, kolla på film och dricka te.

Förresten så vart Emmaboda så sjukt värt, fint och bäst. Mysigare festival får man nog leta efter. Så mycket trevligare än Hultsfred faktikst, dock gjorde ju artisterna där hultsfred värd så det var ju fint ändå. Men Emmaboda är redan inbokat nästa år igen, helt klart.

Här kommer några bilder från vistelsen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PEACE OUT! Nu kom Pelin :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: