Vad värker mest?

Nu tänkte jag skriva om hur ont jag har i mina kropp och kansker varför. Fast sen kom jag på att jag vet inte ens själv varför. Träningsvärk? Biverkningar av mina nya piller? Värk från fredagsnattens dansande? You tell me. Det är nog en blandning av allting, plus allt annat runt omkring. Allting känns liksom lite extra just nu.
Den senaste veckan har varit så full av nya intryck och plus all träning. Det är nog nu precis i början allt är lite jobbigt. Vissa saker känns mer än andra och jag är så förvirrad. Men det löser sig, det gör det väl alltid?

Ja, i fredags gick jag i skolan. Skolan går förresten väldigt bra, klassen är härlig på sitt vis och jag börjar hitta lite där. Fredagen var iallafall en bra dag, tills bussen hem. När jag sitter på den skumpande bussen börjar jag må så jävla dåligt så jag näst intill spyr. Jag mådde så otroligt illa att jag knappt orkade ta mig hem från bussen. När jag kom hem tog jag lite piller och sov i två timmar. När jag vaknade kändes det lite bättre, och peppad som jag ändå var begav jag mig till Viktoria och träffade Sofie, Pelin och Johanna. Där var det svarta klänningar, tighta kjolar, skyhöga klackar och en massa smink som gällde. Sedan var det förfest hos Ekenberg som gällde. Mycket folk och det var riktigt roligt, tackar för det. Speciellt till dig Philip. Sedan tog vi bussen till Bahnhof. Så bortsett från några saker var kvällen riktigt rolig och lyckad.
Sen var det upp vid sju och jobba. Jag var visst fortfarande lite party och mot eftermiddagen mådde jag bara dåligt. I guess that's what I deserved.

Lägger upp några bilder så fort jag fått dom. Finns säkert många charmiga.
Nu blir det inte fler ord. Peace!


Postat av: Viktoria

Jag har fått min kamera nu! Så så fort vi tajmar msn får du bilderna :)

2009-09-04 @ 18:31:38
URL: http://annaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: