Won't you die tonight for love?

This world is a cruel place
And we're here only to lose
So before live tears us apart let
Death bless me with you



Jag vet inte riktigt varför jag kände för de där bilderna och lite fina texter just nu. Det bara blev så. Känns bra. Tror jag åtminstånde. Mest för att jag själv behöver någon. Närhet.

Jag sitter här och lyssnar på HIM - Join me in death. (Lyssna här!)
Jag borde sova, borde vända tillbaka dygnet. Jag var faktikst duktig och la mig elva igår. Men idag känner jag inte alls för att sova, eller jo egentligen mer än allt men det ska inte blir så. Jag är förvirrad, förvriden och osäker. På allt.
Snart ska jag kolla på Wallander (Nice! Dock vore den nya Beck som ska komma ännu mer nice. Persbrandt som fan) och ta mig en kopp blåbärslycka och hoppas på lycka.

Börja ny skola på torsdag, nervös och så väl, men det blir nog bra. Frisör, nästa!
Peace out.

Postat av: Anonym

OFTA HIM!!!! emo <3<3

2009-08-20 @ 19:23:16
Postat av: Anonym

Har du tagit bilderna?

2009-08-20 @ 23:42:30
Postat av: HANNAH!

JAG SKREV FÖRRA! PALLA ATT JAG INTE KOM MED! HAHANNANAH HANNNAHHH HANNNAHHHH!

2009-08-20 @ 23:42:59
Postat av: Tina

Jag har inte tagit bilderna HANNNNAHHHH!

2009-08-23 @ 15:18:15
URL: http://snubblad.blogg.se/
Postat av: frida

åh dom bilderna alltså

2009-08-30 @ 22:34:56
URL: http://vardagsbrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: