Packat och klart!

Vid kvart i nio imorgon tar jag bussen till Värnamo för att hälsa på min syster i hennes röra (hon ska flytta ur lägenheten sin, det ser tydligen ut som andra världskriget). Det var längesedan jag var och hälsade på så det kommer nog bli roligt. Lär bli mycket god mat, film, promenader, skitsnack, skratt och även lite Lena & Orup för nöjets skull. Jodå, detta ser jag fram emot. Ska ta med mig kameran så då blir det kanske lite fotograferande, har inte blivit mycket av det på senaste tiden..
På fredag vid lunch kommer jag iallfall hem igen, om allt går som det ska. På eftermiddagen/kvällen blir det Helsingborgsfestivalen, även på lördagen, med de härliga vännerna och säkert mycket annat folk.
Hoppas alla har det bra och sånt. Peace!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: