Thåström

Jag sitter här och lyssnar på Fanfanfan och tänker tillbaka.
Tillbaka på för hur det var för lite mer, exakt och även mindre än ett år sedan.
Även tillbaka på hur jävla fint det var på Hultsfred, på hur jävla underbart fint och mysigt det var på Thåströms spelning när jag och Pelin satt nästan längst bak och bara var. Lyssnade till Joakims stämma och andades in festivallivet så djupt det bara gick.

Fast jag inte sett dig på så länge, tänker jag på dig ibland
det var nånting som fastna på mig, nåt som aldrig helt försvann

Fast det var en så kort romans var det något jag borde ha förstått
sånna chaser kommer en gång bara
aldrig att dom kommer två


Peace. Nu ska jag duscha och sen käka! Om inte maten är klar vill säga, då blir det tvärtom. Puss


Postat av: Rebecka

Thåström är så sjukt bra.

2009-07-22 @ 00:28:39
URL: http://stormsteg.blogspot.com
Postat av: Emma [FOTO]

nostalgi!

2009-07-22 @ 00:34:30
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: