24 juni


Dagarna bara går och gåår, man vet knappt ut eller in. Igår tältades det och det var fint, fast morgonen vad finast. Freddie skulle iväg vid sex och då halvsover Elin ute i en solstol Utanför tältet, hon ber mig göra henne sällskap.
Jag hoppar ur tältet iklädd en korvliknande sovsäck och ruffstigt hår, slår mig ner bredvid henne i en solstol och där satt vi från klockan sex till tio och hade det riktigt soft. Solen stekte på ordentligen och vi krängde bl.a. de överblivna marshmallowsen!

Nu sitter jag här hemma och taggar Hultsfred sören i det, väntar på besked från Pelin om hon kan hänga på. Annars ska jag nog mest leka med henne senare idag, och imorgon är det party sören i det.
Pyss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: