ELINS FÖDELSEDAG! HURRA! HURRA! HURRA!

Idag är det Elins födelsedag, jääätttemycket grattis till henne.

Jag var och jobbade mellan 9-17 idag och det gick bara bra, astråkigt men det funkar.
När mamma hämtade mig, lämnade vi in mitt armband och gick i lite affärer, jag fick en randig tröja och en fin svart liten väska. Så nu har jag lite nytt, vilket är nice.
När jag kom hem bytade jag om jag fräshade till mig lite, sen åkte jag till Stoffe för att fira Elins födelsedag. Vi beställde pizza, bakade kladdkaka och överraskade Elin med att ha gjort i ordning allting.
Det var en underbart trevlig kväll i Stoffes uterum (som för övrigt är världens finaste och mysigaste), det käkades gott till porlandet av fontäner, sjöngs på låtar från "Poker face" till "Han tog av sig sin kavaj", hoppades studsmatta (mest dom andra, det är läskigt) och pratades en massa blandat med härligt mycket skratt. Fint.
Det kändes lite som att sommaren faktikst är här, lite för kallt bara, men det kommer väl!

Nu ska jag sova. Puss
(Kanske kommer någon bild som jag får av Vickan så småning om. Fast jag kommer säkert glömma.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: