Sommarlov



Skolan är äntligen slut. Men ja, jag får väl erkänna att man kommer sakna klassen lite.
Jag har äntligen tagit tummen ur röven och uppdatera här på bloggen lite mer än en mening och så, hehe. I fredags var det god mat med Sofie och Pelin hos mig sen var det fest hos Jonas, vilket var astrevligt, sommarlovet kunde bara börjat bättre på ett enda sätt, och det hade varit om vädret varit fint, men det är ju nästan ovesäntligt.
Igår så var jag mest hemma, sen på kvällen käkade jag på Spisen med familjen och Katta&Leif, efteråt åkte vi till dom och drack chai-latte. Mums!
På väg hem mötte jag upp Johanna och Pelin, vi kollade på film och åt popcorn. Sedan somnade jag hos Pelin.

Idag har jag varit på loppis med min syster en sväng, fyndade bara en bok om musik för en femma. Vilket kan vara fint. Sedan har jag faktikst mest sovit.
Nu väntar jag på att all musik ska föras över till min mobil, sen ska jag sova. Åh justja, jag har ju fått en ny mobil också, inte sprillans ny men näst intill, den räcker gott och väl för mig.

Imorgon ska jag börja jobba kl.9, första gången där, hoppas det går bra. Lite nervös är jag, jag gillar inte gubben som är där. Musiken är snart överförd så nu säger jag godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: