Californication

"The sun is chirping, the birds are shining and the water is wet
Life is good, sweetheart
Life is good"

Hank Moody

Det där är en härlig lifsfilosofi tycker jag. Idag har jag legat hemma i sängen med min nya buddie Mr. Huvudvärk och kollat klart på säsong två av Californication. Den serien är förjävla underhållande. Eh. Förlåt till Pelin för att jag kollade klart på halva säsongen själv. Jag älskar dig ändå. Jag gjorde lite scones till mig själv i förmiddags efter att mamma ringt och väckt mig. Det var gott. Var lite för mätt efteråt men det fick gå.

Nu tänkte jag måla lite (tvångsmålning) sen kolla på en film sk. "The Dreamers" Hört någonstans ifrån att den ska vara mysig. Senare mot dagen kommer nog en mindre charmig bild på mig och mitt nya hår. (Det är inte så hemskt som det låter) Hang loose!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: