För mycket vill ha.

Jag vill ha det, det, det och det där och det och det. Är det inte jobb så är det pengar till Hultsfred eller kläder eller resor eller smycken eller väskor eller smink eller byrå eller ljus eller skivor eller... Jag kan hålla på så hur mycket som helst.
Dock så har jag inte pengar till allt sådant för tillfället, vilket är otroligt frustrerande.
Men här kommer iallfall en liten titt från en sida jag ska beställa, åtminstånde jackan ifrån.



(Som ni ser la jag ner myyycket energi på detta kollage... Nu är jag jättetrött, och klockan är knappt elva en fredagkväll, men det kan ju vara skönt att lägga sig i tid kanske. Imorgon blir en bra dag. Peace)

Dagens musiktips?
Lars Winnerbäck
Speciell låt?
Vårdag i november


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: