Fredag



Detta är nästan en perfekt fredag, äntligen helg och jag kan inte ens klaga på de gråa molnen som snart blir ett regn, lämpligt när lillebror ska spela match och jag titta på.
Jag gjorde min hallon-tina-smoothie och var nere i byn för att hämta ut två Kinsella böcker och även biljett till Emil Jensen och Sanna Persson imorgon. Och nu sitter jag och Lyssnar på Lasse. Ikväll ska jag nog inte göra något speciellt, vad jag vet. Men det känns ganska skönt. En ledig fredagskväll framför tv:n är inte alls fel, är för övrigt ganska trött i kropp och själ så det passar bra.
.. fast det skulle ju inte varit dumt med lite sol och fint väder.
(Ja, ja, jag var tvungen att klaga lite, för det har faktiskt varit jättetråkigt väder de senaste dagarna! Jämfört med förra veckan.)

Ha nu en mysig fredag, pppeace!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: