Mys med syster-helg!

I helgen som gick umgicks jag en del med min kära syster Frida som var nere hos oss. Berättar om det i ett litet bildspel.
I lördagskväll var jag dock i Lund med Pelin för att se Emil Jensen och Sanna Perssons föreställning, och det var så jävla bra att man dog lite alltså. Det var inte alls vad jag hade trott, mycket mer komik och allt därtill. Så det var underbart!
Anyway, här kommer lite bilder och text från tiden jag var med min syster.

Lördag











Vid tolvtiden i lördags tog vi bilen till Helsingborg, vi åkte till Fredriksdal och gick omkring i solen där. Sedan begav vi oss ner till stan och käkade gott på Olga's och vandrade sedan runt lite till och pratade skit. Sedan hämtade vi fika på Ebba's och satte oss i bilen på väg hemåt igen. Hur mysigt som helst!

Söndag









I söndags skulle pappa och lillebror till Västersjön och fiska, jag och Frida slängde ihop en picknickkorg och följde med. Dock satt vi mest i skogen och drack saft. Spelade kubb gjorde vi också, fast det slutade med att jag kastade pinnen i huvudet på systern min. Nu har hon ett fint minne från dagen - en stor bula!

Nu ska jag läsa lite till i Biologin tills imorn, som jag för övrigt ligger ganska bakom i. Godnatt och så!

Postat av: Matilda

Vilken MYSIG helg! :D:D:D:D:D pyzzzhhh

2009-05-17 @ 18:21:55
URL: http://matildaborgcrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: