Sjuttonde november


Dagar då man slutar en kvart tidigare, då bussen precis gått och man måste vänta på nästa är jobbiga. Men de dagar man använder den vänt-tiden till att gå en promenad och köpa sig en chailatte till bussresan är hur mysiga som helst. Man sätter sig på en faktikst ledig plats i lugn och ro, trycker igång musiken i öronen och dricker sin latte. Det är vad jag kallar vardagsmys, och det gillas skarpt.

Nu är jag nyss hemkommen från ett ljus-party hos Katta.
Det var en kvinna från ett företag som var där och sålde en massa mysiga, doftande och fina ljus.
Och så bjöds det på fika.
Jag bestämde mig för att ha ett ljus-party snart med mina vänner. Fast mer att jag tänder massa ljus och myser med mina vänner. Åh, så pepp jag är på det just nu. Jag är en riktig sucker för massa mysigt med ljus och grejer.

Nu: NCIS följt av NCIS LA. Flott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: