21 oktober: You're simply the best thing I never had

Jag märkte nu att det faktiskt var två veckor sen jag tog mig tid och uppdatera här. Illa.

Jag sitter här och lyssnar på den där förjävla braigt mysiga låten. Fast mer väntar jag väl på att bönderna ska försvinna ur rutan så att jag kan få dregla lite över Persbrandt. Fan vad den mannen bara är så jävla bra. Och förjävla sexig.
(Det är okej att föra in så många tuffa ord för att förstärka den meningen. Det behövdes)

Den där låten ni alla borde lyssna på är förresten:
So do you (Slimi Jimi Bubby boy) med HOFFMAESTRO.
Den har fyllt mitt huvud en längre tid och jag slutar inte älska den.
Lyssna älska sjung, Helt enkelt.




Godkväll. Fred och kärlek.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: