Så mycket man kan göra och borde och vill

Idag fick jag en ny orkesterliknande jacka från H&M av mamma. Nöjd, för jag tycker sådana är så himla snygga.
Jag har förresten glömt att nämna att jag gått och blivit brunett igen. Det känns bra, än så länge.
Jag sitter och läser "Ego girl" av Carolina Gynning, jag gillar den. Hon är så rakt på sak, liksom. Och det gör allt så ärligt och brutalt.

Klockan två ska jag iväg till Kristianstad och spela match, kommer inte hem förrän åtta ikväll. Hoppas det går vägen!

Idag fyller min bästaste morfar år. 93 bast. Han är minsann ingen mes. Jag älskar dig, Moffe.


Postat av: Karin

DU tänkte inte på att berätta för nästan-Kristianstadbon att du skulle vara här?!?! Kunde ju kommit och tittat!! Kram

2009-10-24 @ 19:24:51
URL: http://ellasmat.blogg.se/
Postat av: Karin

Fjälkinge är ju bara runt hörnet!! Vi ska dit idag ;) Kanske det hade gått bättre om vi hade varit hejarklack!! Kram

2009-10-25 @ 08:56:38
URL: http://ellasmat.blogg.se/
Postat av: Hannah!

Undrar vems braiga bok du läste alltså!!!

2009-10-30 @ 12:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: