Well, a little bit too late

Jag har varit piss off allt som har med bloggar och bilder och allt, för att ingenting funkar så därför har jag inte uppdaterat här, fast det är ju inte ovanligt så.

Oavsett så kom jag och min älsklings Johan hem från Göteborg igår efter en helg med bara massa mys och roligheter. Det har varit super på alla sätt och vis. Förutom köerna på liseberg, men det hör väl till antar jag. Hotellet var riktigt fint och spaet ännu finare. Igårkväll kom Johans päronn till huset mitt för att äta lax, vi var trötta och längtade bara efter cheesecaken och sängen.

Idag har jag kollat på The notebook, har bara sett vissa delar av den innan så det var på tiden. Och jag säger bara Åh! Åh! så fin den filmen är. Kan vara en av de finaste måste jag tro.
Jag orkar inte ta mig till min älskling ikväll, så det vankas en lugn kväll med mig själv och kisen. Och en kopp med mango-té! Höres.
PEACE



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: