3 mars

                                                every time you smile, I smile
                             and every time you shine, I'll shine for you


Nu är det äntligen mars, gräsplättar börjar sticka fram under snön och fåglarna börjar kvittra. Idag sken solen på ordentligt. Och som plus i kanten klarade min älskling sin uppkörning, lastbil.
Jag slutade ett och har i princip inte gjort någonting idag. Inget mer än att kolla på tv och dricka chaite.
För övrigt är allting ganska fint, saker och ting flyter på och lovet var behövligt men gick som vanligt alldeles för fort.

Just nu väntar jag på att farmor ska ringa.
Jag tycker hon ska göra det nu. Jag vill bara lägga mig och sova.
Är galet trött just nu, av någon anledning. Och bilder vill minsann inte laddas upp här ikväll heller. Poss!

Postat av: Fridis...

Hej.

Vi hade också jätte fint väder idag och igår var bara fem minus igår är inte illa det kanske finns ett hopp. ^^ Ha det gött.... puss systeryster!

2010-03-04 @ 17:17:24
URL: http://frida.gabrielsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: