Söderté till Sandor slash Ida

Kom nyss hem från Pelin, där jag varit och pratat skit och kollat på film.
Och krängt chips och cola och fanta. Sen drack vi té också.
Vi kollade på Sandor slash Ida, vilket var en evighet sedan. Fint.
Nu sitter jag här lite och kikar runt på lite kläder, he-he. Strax blir det sängen.

Imorgonförmiddag ska jag iväg och hälsa på morfar på sjukhuset, sedan blir det hem till Johan och mysa. På kvällen blir det god mat hemma hos honom och sedan iväg på bio, Shutter Island. Jag kommer kissa på mig i stolen, men den verkar grymt bra och Leonardo DiCaprio är aldrig fel att titta på.

PEACE 

Postat av: Karin

Krama morfar från mig!

2010-03-20 @ 06:32:38
URL: http://ellasmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: