flipflops, nya träningen?

Onödiga tankebanor i vardagen:
Jag tog i all hast på mig ett par gamla flipflops när jag skulle gå några meter utanför mitt hus, på väg tillbaka slog det mig att jag faktikst går och spänner tårna hela tiden för att få hålla dessa flipflops på plats. Och då spann jag vidare på att om jag spänner tårna spänns hela foten, vilket ger en ansträning och den tränas (inte mycket, men lite. mer är inget då man, iallfall jag, slappnar av med foten annars, tror jag) och om då hela foten spänns så spänner man ju hela benet, vilket måste ge hela benet en sorts träning då man bara tar en runda i sina flipflops. Jag kan vara helt ute och cykla, men kändes som en liten tankegång att dela med mig av. Kanske. Så vad tros? Är flipflops den nya träningen?

SOM jag fick till en liten insändare här. HD nästa?


Postat av: Karin

Du använder kassa flippisar. Mina behöver man inte spänna tårna i! Fast det förstås, är det lite träning man är ute efter ska man kanske sikta på lite sämre kvalité ;-)

2010-05-27 @ 21:49:57
URL: http://ellasmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: