7'e oktober

Hösten är här nu. Deal with it. Jag gillar det.
Förutom att den tillför mornar som denna, regn rusk och kyla!
Annars är den mysig med färgglada löv och stora halsdukar
och en anledning till att bara sitta inne med tända ljus och en schysst film.

Ja har suttit och pillat med lite bilder till vårt projekt och företagande i kvällen. en liten smygtitt kommer kanske efter alla har sett och godkännt bilderna. :)
Agelica i ettan fick agera modell och jag fotograf. och mina fina klasskamrater stylister. Hihi!


Här är en bild från i lördags när alla fina brudar var hemma hos mig på middag.

PEACE


Postat av: anh

du är så vackar tina!

2010-10-09 @ 21:42:13
URL: http://annnh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow, så himla vacker!

2010-11-25 @ 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: