23-09-10

Idag var det 20+ grader, vilket överraskade. Man vet fan inte hur man ska klä sig på morgonen. Bäst att lägga ner en bikini i väskan, ungefär. Nog med det. Med ett par hejdundrandes trötta ben ska jag nu lägga mig på soffan med mami och kolla på idol. Fint som snus.
Imorgon är det salongen som gäller. Sagt det? Jag är har min APU på Fricks frisörer i Båstad, är där varje fredag. Trivs som fisken i vattnet. Blubb, blubb.
Imorgon kommer också Johanna hem. Mer sol får hon inte den jäklen! Fint att ha henne hemma igen.

Sen vill jag bara lägga till att jag tycker om min pojkvän otroligt mycket och att han är så himla fin och bra på att förgylla dagarna.



PEACE.

Postat av: johanna

Aw, yes nu är jag himma :*

2010-09-25 @ 15:06:29
URL: http://johannaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: